Alle er enige om at det er viktig å bli husket og lagt merke til. Men man er ofte uenig om veien til mål. Svein Larsen mener at vi bruker for mye tid på å snakke om «distinctive brand assets» og for lite på å snakke om identitet. Og at det i praksis fører til at man blir både vanskeligere å huske og mindre distinkt. Svein Larsen, rådgiver og partner i Atyp på ANFO Effekt kick-off 2022.
– En dag med innsikt, inspirasjon og effekt i sentrum Som kjent; effekt hviler aldri. Etter vårt ANFO kick-off seminar på Deichman rett før jul og
Starter prosess for å finne en ny ANFO-leder.
Orklas reklamefilmklassiker ‘Lano – Vask de henda’ shortlistet i Kantar Creative Effectiveness Awards
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.