Webinaret skal svare på følgende spørsmål:
Foredraget passer spesielt godt for selskaper som gjerne vil sette klima på agendaen (i dag), men ikke helt vet hvor de skal begynne.
Og for bedrifter som som vil lære mer om hvordan man kan lykkes med å formidle sine klimatiltak til omverdenen på en engasjerende og effektiv måte.
Sigrid Møyner Hohle, rådgiver innen klimapsykologi og kommunikasjon i Endrava. Hun har en PhD i psykologi med fokus på klimakommunikasjon og atferdspsykologi. Sigrid jobber med de menneskelige dimensjonene ved å kutte klimagassutslipp: atferdsendring, kommunikasjon og hvordan å legge til rette for at det skal bli lett å velge det mest klimavennlige.
Marte Listhaug har over 20 års erfaring med kommunikasjonsarbeid med tidlig digital orientering på digitale produkter og tjenester (siden 2000-dd). De siste 15 år har hun jobbet primært med digitale prosjekter i en rekke reklamebyrå i Oslo; TRY/APT, Dinamo, Bates, Aegis/DIST, Superblaise og nå Hyper. Marte har bred bransjeerfaring og dybdekunnskap om holdningsendring og handlingsutløsende kommunikasjonsarbeid fra klima og bærekraft, utdanningssektor, bank og forsikring, sport og retail, hotell og reiseliv og norsk lokalmat.
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.