McDonald’s. Junkfood – fra skjellsord til kvalitetsstempel.

24. november, 2022

Hvordan bruk av innsikt og strategisk rammeverk samt en god porsjon mot, har gjort McDonald’s til en av de mestvinnende annonsørene i ANFO Effekt. Av Mari Husby, Senior Marketing Manager og Hege Bergland Ebbestad, Media & Customer Experience Manager – begge fra McDonald’s Norge. Foredraget er fra ANFO Effekt kick-off 2022.

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Andre events fra ANFO

Nytt fra ANFO

Jan Morten, Håvard og Sebastian, ANFO

The Sound of Silence  

For en kort tid tilbake skrev Håvard en kommentar hvor han stilte spørsmål ved en rekke rapporter fra Dentsu hvor innsikt, analyse og “metastudier” brukes som argumentasjon i det

Les mer »

God sommer fra ANFO

Det er sommer og vi i ANFO vil benytte anledningen til å ønske alle våre medlemmer og gode venner i bransjen en strålende sommer. Eller

Les mer »