Awards
17. februar, 2025
Frist for innsending av case er 17. februar.
Det begynner å bli lenge siden 12.mars. Så langt har makroanalyser, og også vår egen ANFO korona-tracker, vist at sjokket har truffet veldig skjevt. Norske konsumenter har halvert pengebruken i denne perioden. Det kan ta lang tid før bil-, restaurant og reiselivsbransjen igjen reiser seg til gamle høyder. Men det finnes lyspunkt. For eksempel steg detaljhandelomsetningen overraskende kraftig i april. De som driver med båter, sportsutstyr og byggevarer klarer seg bra om ikke bedre en uten krisen. Klesbransjen, mange netthandelsaktører og møbelbransjen har også kommet seg gjennom denne perioden uten alvorlig skudd på baugen.
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.