Hvordan kan du booste salget til peak, og kan du skape mersalg gjennom levering? Ja, det mener Kirsti Fløystøl, direktør for E-handelstjenester i Bring. Det er viktig å tenke på at dine kunders preferanser for hvordan de ønsker å få sine varer levert er sammensatt av mange ulike faktorer. Livssituasjon, varens verdi, bosted, hvor de jobber, pris på levering og andre personlige erfaringer er med på å avgjøre hvordan de faktisk ønsker å få varen levert. Derfor er det avgjørende at din nettbutikk gir flere valgmuligheter for levering, og at det gis både forutsigbarhet og fleksibilitet.
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Disse har vunnet mest i ANFO Effekt gjennom tidene.
Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.