→ Ønsker du passord? Send mail til anfo@anfo.no
Hvordan kan kunstig intelligens endre måten vi jobber med data? Det var tema på Smart Start om AI og analyse den 19. mars, ledet av ANFOs egen Sebastian Haarbye.
Sebastian bruker AI hver dag i arbeidet sitt med Effektprosjektet. Dette er et større prosjekt hvor 1200 norske markedsføringscase samles i en database for ytterlig analyse. Casene er hentet fra ANFO Effekt gjennom over 10 år.
På dette forkostseminaret tar vi for oss de nyeste AI-verktøyene, og vi går gjennom styrker og svakheter ved dagens løsninger. Videre legger Sebastian frem praktiske eksempler på hvordan verktøyene brukes for å forstå og behandle data.
Dette inkluderer:
• Hvordan å laste opp og laste ned datafiler for behandling i et AI-miljø
• Hvordan man forstår og følger endringene som blir gjort i den gitte filen
• Datarensing (regex, fjerne duplikater, manglende data, normalisering av data osv.)
• Ulike typer dataanalyse (korrelasjon, deskriptiv statistikk, kji-kvadrat, sentiment osv.)
Foredraget er fylt med verdifull læring, der vi utforsker hvordan AI kan forvandle arbeidshverdagen din.
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.