Nyhet: MMM kick-off

Hold av 26. august! Vi drar i gang årets MMM-fokus med en helt ny kick-off.

Snart er det tid for Max Marketing Mix-konkurransen. Vi drar i gang årets MMM-fokus den 26. august med en helt ny kick-off i god MMM-ånd; helt digital.

Vi serverer 1,5 time med inspirasjon og læring innfor årets konkurranse. Vi presenterer årets jury, viser deg hvordan du skriver et godt MMM-case og sist, men ikke minst, presenterer vi noen av fjorårets vinnercase.

Gratis for alle!
Program:
  • Fredrik Petterson, direktør teknologi – ANFO:
    ANFO-Fredrik gir en kort innføring i hva MMM er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å delta. Han presenterer årets jury og tar en prat med årets jurygeneral for å høre hva hun ser etter i et godt case.
  • Nikolai Nordan Riibe, rådgiver – Morgenstern:
    Hvordan skrive et godt MMM case?
  • Dennis Tönnkvist, Art Director & Creative og Øistein Skeie, Copywriter & Concept developer – begge fra HyperRedink:
    Presentasjon av caset: Fareblind, vinneren av kategorien Internmarkedsføring i 2020.
  • Sverre Torjuul, styreleder og partner – Maskineriet:
    Gullvinneren i kategorien: Årets callsenter 2020 
  • Pål Schultz, performance rådgiver i Try Opt:
    Presentasjon av caset; 422 Livreddende Facebookfilmer som vant Spesialprisen: Best bruk av sosiale medier i 2020.
  • Lina Aas-Eng, rådgiver i Pol:
    Presentasjon av caset; 30 år på innsiden som vant gull i kategorien: Detaljhandel/Retail og direktesalg i 2020.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker